A VIVA és a VIASAT3 TV csatornákkal való együttműködés eredményeként két komplex, több hetet felölelő, önálló tartalmi rovatot jelentettünk meg a Feminán.
VIVA Randikommandó
A VIVA-t meggyőzték Csajvilág rovatunk eredményei, melynek sikereiről korábban már beszámoltunk – a Femina.hu a piacvezető női portálok között első helyen áll a 15-17 éves korosztály elérésében. A csatorna életében egyedülálló ez a fajta stratégiai együttműködés, hiszen tartalmi site-ra korábban még nem készített egyedi kampányt.
A VIVA Randikommandó műsor átalakítóshow-ival elsősorban a tini korosztályt célozza meg, így az egymást erősítő kooperációnak köszönhetően a műsor augusztus 13-tól szeptember 23-ig hathetes különrovattal, önálló menügombbal és látványos belső támogatókampánnyal futott a Femina Csajvilág rovatában. Koncepcióját, designelemeit és kampányát házon belül készítettük el, ahogy a folyamatos friss témák, képes összeállítások és kvízek frissítését is szerkesztőségünk végezte.
A Randikommandó támogatókampányával több mint 1,5 millióan összesen 52 millió alkalommal találkoztak, különrovatát pedig közel negyedmillión olvasták a hathetes időszak alatt. A legnépszerűbbek a teljes átváltoztatásról szóló képes anyagaink voltak, melyek tipikusan a fiatal korosztály érdeklődési körébe tartoznak.
A Femina.hu a műsor hivatalos médiatámogatójaként hangsúlyos logómegjelenéssel szerepelt a Randikommandó országos citylight kampányában, ezen kívül hat héten keresztül beépített műsorelőzetessel futott a csatornán.
VIASAT3 együttműködések
Éden Hotel 2
A csatornával kialakított ötéves stabil és hosszú távú kapcsolatnak köszönhetően idén ez a második nagyszabású közös projektünk. Tavasszal kiemelt médiatámogatóként különrovatot jelentettünk meg saját gyártású reality műsoruk, az Éden Hotel 2 számára a show teljes időtartama alatt. A műsor 12 hetes promójával több mint 1,5 millióan találkoztak, a rovatot pedig félmillióan látogatták.
Fátylat rá!
A Fátylat rá! esküvőreality a korábbi együttműködésekhez hasonlóan különrovattal, önálló menügombbal és figyelemfelkeltő támogatókampánnyal szeptember 1. és október 28. között nyolc héten keresztül fut a Femina.hu oldalunkon. Hálás témának tartjuk az esküvőt, úgy gondoljuk, hogy érdemes felhívni a figyelmet a klasszikus értékekre, ezt támasztja alá az is, hogy olvasóinkat is vonzotta az ide tartozó tartalom, hiszen az első adásról szóló cikkünket több mint 25 000 egyedi látogató olvasta. A rovat felépítése, designelemei és egyedi szerkesztőségi tartalma csapatunk munkáját dicséri.
Az átívelő kampánynak köszönhetően a Femina a műsor teljes időtartama alatt beépített műsorelőzetessel fut a csatornán, mellyel célunk, hogy új látogatókat generálva az internetet nem, vagy csak alkalmanként fogyasztó nőket megszólítsuk, és építsük a Femina brandet.