A Femina.hu Kft. 6 éves működése alatt folyamatosan fejlődő és bővülő színes termékkínálatával megérett arra, hogy erős alapokon álló médiakiadóvá alakuljon Femina Media néven.
A Femina márkanév megtartása mellett azért döntöttünk, mert a brand az évek során nemcsak az online női piac meghatározó szereplője lett, de neve összeforrt a női elérés volumenével, illetve a magas minőség megtestesítésével a hirdetéskiszolgálás és a tartalomszolgáltatás terén is. Gyulai György, a Femina Media tulajdonosa így nyilatkozott az átalakulásról:
- Médiakiadóként továbbra is célunk a minőségi tartalomszolgáltatás, de emellett kiemelt figyelmet fordítunk a mobilplatform fejlesztésére és a komplex projektek kivitelezésére is. A jövőre nézve olyan távlati terveink vannak, melyek szükségessé tették a Femina Media életre hívását.
Stratégiai döntés a médiakiadóvá alakulás
A médiacsoporttá alakulást megelőzően azt a stratégiai döntést hoztuk, hogy sales house kiépítése és külső site-ok értékesítésének bevonása nem megvalósítható, hiszen nehéz összeegyeztetni különböző cégek, portálok elképzeléseit és stratégiai céljait.
- Büszke vagyok arra, hogy külső cég bevonása nélkül készítjük termékeinket. Úgy gondolom, egyik kulcsszerepe a trendteremő és innovatív szerepünknek a piacon, hogy 100%-osan házon belül készítünk mindent: a hazai és nemzetközi trendeket feltáró kutatástól kezdve, a portál ergonómiai felépítésének megtervezésén keresztül, egészen a grafika elkészítéséig és a leprogramozásig - tette hozzá Szabó Mariann, a Femina Media értékesítési vezetője.
Út a hirdetéskiszolgálástól az ügynökségi munkáig
Szabó Mariann két évvel ezelőtti vezetői kinevezése egybeesik a Femina Media indulásával. Az előléptetése óta eltelt idő alatt megújult stratégiai alapokra helyezte a sales és support munkáját, az online médiakiadói piacon egyedülálló módon a sales tevékenységet erőteljes és tudatos marketinggel támogatta meg, ezen felül pedig olyan új értékesítési lábakat dolgozott ki, melyek lehetővé tették, hogy a kreatív ügynökségekéhez hasonló szolgáltatásokkal bővítsük kínálatunkat.
Ilyen integrált, komplex projektekre jó példa az Unilever Magyarország Kft. támogatásával kivitelezett úgynevezett Gyerekszáj videós kampányunk, a VIASAT3-mal közös Pasimustra promóciónk és a VIVA TV-vel lebonyolított Randikommandó akciónk. Mindhárom kampány megvalósítását az ötlet kifejlődésétől a tervezésen és a mechanizmus kialakításán keresztül a brief elkészítéséig, majd a gyártásig, kivitelezésig és értékelésig a Femina Media csapat hajtotta végre.
Természetesen ezen felül profilunkat továbbra is elsődlegesen a display-értékesítés határozza meg, hiszen sokéves tapasztalatunk azt mutatja, hogy a prémium környezetben elhelyezett, tartalomba ágyazott hirdetések kiemelkedő hatékonysággal, magas konverzióval működnek. Amellett, hogy kulcsfontosságúnak tekintjük azt, hogy kizárólagos megjelenést biztosítsunk prémium kategóriás hirdetési felületeinken, a gördülékeny kampánymenet és a partnereink igényeire való maximális odafigyelés is kiemelt helyen szerepel nálunk.
- Ügyfeleink szeretnek velük dolgozni, és hiszem, hogy ha akármelyik más, a Femina Media gondozásában kiadott terméket választják, akkor is tudják, ugyanazzal a minőséggel találkoznak, amit tőlünk már megszoktak az elmúlt évek alatt - tette hozzá Szabó Mariann.
Médiacsoportként továbbra is arra törekszünk, hogy folyamatos innovációval és trendteremtő piaci magatartással megtartsuk elért pozíciónkat a médiakiadók között.