2012 áprilisában indítottuk el a Femina.hu portálon a Facebook Reader alkalmazását. Ahogy erről már korábbi hírünkben beszámoltunk, Magyarországon másodikként - elsőként szakmai tanácsadónk, a SocialTimes vezette be az applikációt 2011 novemberében - fejlesztettük és vezettük be. Az alkalmazás lényege, hogy a Femina.hu felhasználói a Facebookra belépve megoszthatják barátaikkal, milyen cikkeket olvastak, illetve azt is láthatják, mi érdekli leginkább a Femina.hu tartalmaiból ismerőseiket, így generálva további új felhasználókat portálunknak.
A kezdeti bevezetéstől a mérhető sikerig
Rácz Brigitta lapigazgató a májusi SuperSocial konferencián a kezdeti sikerekről, az implementált hírolvasó bevezetéséről és kampányáról, valamint a várható olvasószám növekedéséről tartott előadást.
A bevezetést követő négy hónapban már látható a pozitív eredmény, a havi aktív felhasználók száma közel 7 000 főre nőtt, akik több mint 50 000 olvasást jelenítettek meg a falukon, aminek köszönhetően 3 100 000 oldalletöltés során jelent meg a Femina.hu cikkeinek egyike.
Szintén a Reader alkalmazás sikerességét mutatja, hogy a Facebookról érkező felhasználók száma a hírolvasó bevezetését követően 16% -kal megnőtt, és ez a szám folyamatosan és stabilan növekszik.
Az elmúlt négy hónap eredményei alapján a Femina.hu újabb hasznos fejlesztéseket tervez a Reader adta lehetőségeket kihasználva.