Az április 2-án tálalt ínycsiklandozó krémes finomságunk május 27-én fogyott el és ezalatt az időszak alatt a Rama-val közösen, mint 1,8 millió embert kínáltunk meg belőle, 40 ezren pedig bele is kóstoltak az édességbe. A nassolók közül közel kétezren még a barátaikkal is megosztották a csemegét.
Természetesen az Unilever Magyarország Kft. által gondozott Rama brand-el közös, nyolc hetes Gyerekszáj videós kampányunk eredményeiről beszélünk, amely a várokozásoknak megfelelően sikeresen zárult. A támogatókampány során 1,8 millió egyedi látogató találkozott a gondosan megtervezett promóval, ami összesen 117 ezer átkattintást generált a Gyerekszáj rovatra, így ennek a látogatottsága is kiemelkedő volt: napi átlag kétezer egyedi látogatót vonzott a hetente új videóval frissülő tartalom, ami közel 40 ezer UV-t jelent egy hónap alatt.
A saját gyártású videóinkat hetente átlagosan ötezer alkalommal játszották le, így a nyolc videót összesen több mint 40 ezerszer tekintették meg, 1730-an pedig a szpotokon elhelyezett like gomb segítségével a Facebookon is megosztották a tartalmat. A videókhoz kapcsolódó nyereményjátékban 16 ezer lelkes egyedi látogató vett részt, akik között a kampány végén egy 70 ezer Ft értékű konyhai gépet sorsoltunk ki.
- Ezek a kedves videók, melyben a gyerekek sütikről beszéltek, remekül illeszkedett a Rama 40. születésnapi kampányához, hiszen a gyerekekkel közös sütés nem csupán az elkészült műremekekről, hanem az együtt töltött időről és a sütési tudomány átadásáról is szól. A sütés valódi élmény, ahol kisebbek és nagyobbak egyaránt tanulhatnak, közben megcsillogtathatják már megszerzett tudásukat. – tudhattuk meg a Rama brand managerétől, Szép Krisztinától.
A kampány különlegessége, hogy az ötlet születésétől a projekt kivitelezéséig a Femina csapata koordinálta a részfeladatokat, így külön öröm, hogy ekkora érdeklődés övezte az imádnivaló gyerekszájas videókat.
Forrás: Webaudit, Adverticum