A 2012. február 1-jén startolt új Csajvilág rovatunk eredményei alapján valóban hiánypótlónak tekinthető, hiszen a rovat kifejezetten a tini korosztályt érintő témákkal foglalkozik, ám olyan megközelítésből, ami a nagyközönség számára is ugyanúgy érdekes és informatív lehet.
Növekvő elérés a 15-17 éves korosztály körében
A rovat életre hívásában szerepet játszott, hogy 2011 januárjától decemberéig folyamatosan nőtt a 15-17 éves korosztály aránya a Femina-olvasók táborában, ezért fontosnak tartottuk, hogy ezt a fiatal réteget is színvonalas tartalommal szolgáljuk ki. Hogy a Csajvilággal elértük a megcélzott fiatal közönséget, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2012. első hónapjaiban a belföldi fiatal nők aránya jelentősen megnőtt az oldalon, ezzel a Femina az első helyre ugrott a női site-ok között, a 15-17 éves korosztály tekintetében*.
A rovat színes és változatos anyagaival havonta 1 350 000 oldalletöltést** generál, ami azt mutatja, hogy a látogatók sok időt töltenek el a látványos képes cikkek, galériák böngészésével, a tesztek, kvízek és szavazások kitöltésével.
Látványos kampányok a Csajvilág rovatban
Nálunk kiemelten fontos hirdetőink igényeinek összehangolása a tartalom folyamatos fejlesztésével. Ezt támasztja alá az is, hogy a három hónap leforgása alatt már az Avon és a H&M is felismerte a rovat értékes elérését, és látványos, kreatív és eredményes kampánnyal jelentek meg Csajvilág rovatban.
Ha a rovathoz kapcsolódó témájú termékét, szolgáltatását szeretné népszerűsíteni, kérje szakembereink ajánlatát!
*Forrás: 2012. március, Ipsos-Gemius SA
**Forrás: 2012. március, Webaudit