Rekordot döntött a tavaly decemberben indított szépségápolási és divatfókuszú site-unk április 20-án, amikor több mint 14 000 olvasót* vonzott az oldalra egyéni hangvételű és színes tartalmával.
A 4 hónappal ezelőtti start óta, a női portálok piacán lévő egyre nagyobb versenyhelyzet ellenére, a Fehér Ági főszerkesztő gondozásában lévő Retikülnek szemmel láthatóan sikerült egy erős és célzott látogatói bázist kiépítenie. Emellett olyan komoly partnerünk is, mint az Estée Lauder, felismerte az értékes célcsoportot, és már a site indulásakor látványos kampánnyal jelent meg az oldalon.
Prémium környezet a hirdetőknek
Tóth Éva, az Estée Lauder marketing vezetője így nyilatkozott a portálunkról:
- A Retikül.hu egy igazán stílusos site, minden megtalálható benne, amire egy mai modern nőnek szüksége van, így hatékony formában, valóban prémium környezetben jelenhettünk meg.
A Retikül.hu mellett a Femina.hu is folyamatosan növekszik, a tavalyi év azonos időszakához képest 14%-os egyedi látogatószám növekedést ért el, így már több mint, 1,3 millió olvasónk látogatja minden hónapban.
*Webaudit, 2012.április 20.