Közösen sütött édes meglepetést a Rama és a Femina
A Gyerekszáj videóskampány-ötletünkben olyan komoly partnerek láttak fantáziát, mint az Unilever Magyarország Kft. által gondozott Rama brand, illetve ügynöksége, a PHD Hungary Kft.

„Végy egy fantáziadús ötletet, állíts össze egy alkotószellemű csapatot, gyúrd össze, és máris kész az alap! A krémről se feledkezz el, hiszen az adja az ízét, tehát töltelékként szórj bele saját készítésű édes videókat, lehetőség szerint minél többet, és spékeld meg nyereményjátékkal! A díszítés során jöhetnek a minél színesebb titkos összetevők, majd a végén az egészet hintsd meg kreatív grafikával! Végezetül tálald, és kínálj meg belőle minél több embert!”

Az elengedhetetlen hozzávalók

A fent olvasott bekezdés a klasszikus projektmunka szakácskönyvének egyik receptje, de vajon miért vagyunk biztosak benne, hogy mindenki számára ínycsiklandó édességet sütöttünk?! Mert a Gyerekszáj videóskampány-ötletünkben olyan stratégiai partner látott lehetőséget, mint az Unilever Magyarország Kft. által gondozott Rama brand, illetve ügynöksége, a PHD Hungary Kft. Az így kialakult csapathoz csatlakozott még az Artvertising reklámügynökség, aki a „krém” elkészítésében segített, azaz a civil gyerekszereplők kiválasztásában és az izgalmas forgatás lebonyolításában, amely során megszületett a 8 hetes videósorozat.

A töltelék lényege, hogy minden héten új videóval frissül a nyereményjátékra épülő önálló Gyerekszáj rovat, ahol az olvasók értékes ajándékokért megtippelhetik, melyik sütiről beszélnek az apróságok.
A díszítés során kialakult a rovat ergonómiai felépítése, a saját tervezésű grafikai dizájnja és a promóciós mechanizmusa, melyet a sales és support kreatív csapatunk hozott létre.

Milyen eredményket várunk?

A kész finomságot április 2-án tálaltuk, és május 27-ig minden héten bele lehet kóstolni a friss videókba. Biztosak vagyunk benne, hogy a videón lévő like gomb segítségével a tartalom önálló életre fog kelni a közösségi oldalakon, így minél többen nassolnak majd belőle.

Az összetett együttműködés megvalósításával bebizonyítottuk, hogy képesek vagyunk a display hirdetések mellett az egyedi igényű, komplex és hatékony projektek megvalósítására is. Ezt támasztja alá a Gyerekszáj rovat kiemelkedő látogatószáma is, hiszen már az első napon 1500 olvasó* kóstolt bele az friss édességbe.

*Forrás: Webaudit

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása