Megkezdődött a mobilhirdetések értékesítése a Feminán

A Femina mobiltelefonokra optimalizált verzióján a népszerű szerkesztőségi tartalom mellett a hirdetések is helyet kapnak. A Madhouse-szal együttműködve már több kampány is indult az oldalon.

Korábban már beszámoltunk a Femina mobiltelefonokra optimalizált verziójáról, amelyen a hirdetések ugyanúgy helyet kaptak, mint a szerkesztőségi tartalom. Most pedig örömmel és büszkén jelentjük be, hogy a Brindza Gábor által alapított Madhouse független mobilhirdetési-hálózat az első, amely több mobilkampányt is indított a Feminán. Az ügynökség nevéhez fűződnek a piacon elsőként elindított iPad-re optimalizált weboldalakon történő hirdetésmegjelenítések is.

A mostani megjelenések során AV alapon, banner formában a Procter&Gamble, a Lufthansa, az OTP, a CIB és az Erste Bank hirdetnek mobilon.

Célunk, hogy megismertessük ennek a felületnek az előnyeit és a hatékonyságát azért, hogy partnereink minél szélesebb célcsoportot érjenek el, hiszen a mobil platformunk tökéletesen illeszkedik a leginkább elterjedt iPhone-ra továbbá az Android operációs rendszerekkel rendelkező telefonokra is. További információért forduljon szakembereinkhez, és kérje ajánlatunkat!

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.