Korábban már beszámoltunk a Femina mobiltelefonokra optimalizált verziójáról, amelyen a hirdetések ugyanúgy helyet kaptak, mint a szerkesztőségi tartalom. Most pedig örömmel és büszkén jelentjük be, hogy a Brindza Gábor által alapított Madhouse független mobilhirdetési-hálózat az első, amely több mobilkampányt is indított a Feminán. Az ügynökség nevéhez fűződnek a piacon elsőként elindított iPad-re optimalizált weboldalakon történő hirdetésmegjelenítések is.
A mostani megjelenések során AV alapon, banner formában a Procter&Gamble, a Lufthansa, az OTP, a CIB és az Erste Bank hirdetnek mobilon.
Célunk, hogy megismertessük ennek a felületnek az előnyeit és a hatékonyságát azért, hogy partnereink minél szélesebb célcsoportot érjenek el, hiszen a mobil platformunk tökéletesen illeszkedik a leginkább elterjedt iPhone-ra továbbá az Android operációs rendszerekkel rendelkező telefonokra is. További információért forduljon szakembereinkhez, és kérje ajánlatunkat!