A megújulás óta olyan gyors ütemben fejlődik a Femina.hu, hogy a tavalyihoz hasonló TV-, print-, rádiómegjelenések mellett idén több lábon álló, egyedi promóciókat is megvalósítunk.
Ennek első állomása a négyhetes Pasimustra, melyet médiapartnerünkkel, a Viasat3-mal közösen szerveztünk meg, és a kampány sikerében bízva az Abonett elsőként csapott le a kivételes hirdetési lehetőségre.
Ki lesz a befutó?
A promóció már az első pár napban hatalmas népszerűségnek örvendett, alátámasztva ezzel azt az elképzelésünket, mely szerint a TV és az online tökéletes szinergiát alkotva egészítik ki egymást.
Hogy a nőket még jobban kényeztessük, és ne csak a képernyőn gyönyörködhessenek a sármos pasikban, a promóció outdoor eseménnyel egészült ki, melynek helyszíne a legnépszerűbb hazai strandokra tevődött. A promóció végeztével természetesen beszámolunk az eredményekről is.