A 2010-es megújulás után is folyamatos fejlődés - ez jellemzi a Femina.hu mindennapjait. A látogatószám növelésén túl továbbra is fő célunk a minőségi tartalom, szolgáltatás és a hirdetés releváns keveredésének megvalósítása. Ennek megfelelően február elsején három új rovatot indítottunk - Hírháttér, Program, Valentin.
A három rovat közül kiemelkedő a Hírháttér rovat, melynek elindításával a Femina.hu a hazai női site-ok piacán egyedülálló tartalmat hozott létre. A Hírháttér célja, hogy a nők értesüljenek minden olyan közéleti és belpolitikai eseményről, döntésről, valamint azok hátteréről, amely hatással van mindennapjaikra. A témák kidolgozása igényes, a cikkekben gyakran szakértők és politikusok mondják el a véleményüket.
A hiánypótló rovat elindítása máris beváltotta a hozzá fűzött reményeket, miután az indulást követő harmadik napon 44 400 egyedi látogatót vonzott, és 72 000 oldalletöltést generált (Forrás: gemiusTraffic, 2011.02.03.) – a számok alátámasztják, hogy a modern, nyitott szemléletű, véleményt formáló nő az életmódtémákon túl igényli a komolyabb tartalom fogyasztását is.
Újabb tartalmak és fejlesztések várhatóak
Az új rovatok indításának köszönhetően a Femina.hu újabb rekordot döntött, ismét megerősítetve, hogy joggal sorolják a piacvezető női site-ok közé. Február 3-án a site 205 918 egyedi látogatót vonzott, akik 1 064 700 oldalt töltöttek le – a női site-ok piaca egyértelműen átalakult, jelenleg három meghatározó szereplő áll az élen.
UU | PI | |
nlcafe.hu | 264 025 | 1 121 384 |
femina.hu | 205 918 | 1 064 700 |
life.hu | 200 227 | 703 752 |
Forrás: Gemius OPA, teljes, 2011.02.03.
Az év során újabb tartalmakkal, fejlesztésekkel és trendteremtő hirdetési formákkal fogunk bővülni, ily módon elősegítve a dinamikus fejlődést, illetve a pozíciónk további erősítését.
Az alábbi szakmai médiumokban közöltek le sajtóinformációt a fejlesztéseinkkel kapcsolatban: