A Femina októberben is a piacvezető női online magazin – Októberi női körkép

A Gemius által bevezetett új mérési rendszer, a GemiusAudience első havi (október) adatai alapján a Femina a női online oldalak között októberben is megtartotta piacvezető pozícióját.

gettyimages-1207723294_1.jpg

1_3.jpg

A Femina látogatószáma az elmúlt egy évben folyamatosan emelkedett többek között az új tartalmi stratégia és a háttérben végzett fejlesztéseknek köszönhetően.

Ahogy korábban beszámoltunk róla, október 19-én a Femina a nagy hírsite-okat is megelőzve a legolvasottabb hazai lap volt. De az eredmény nem csupán egy egyszeri kiugró adat, hiszen - szeptemberhez hasonlóan - az októberi napi átlagolvasószámot tekintve is piacvezetők voltunk a belföldi, 15 évnél idősebb internetezők körében, az online női tematikájú magazinok között. A hivatalos online közönségmérés (DKT/Gemius) brand adatai* szerint átlagosan napi 628 120 olvasó kereste fel a Feminát októberben**. A teljes magyar piacot nézve ezzel a 4. helyet foglalta el a 24, az Index és az Origo után.

2_3.jpg

A portál heti elérését is érdemes megemlíteni, amely október hónapban szintén kimagasló eredményt ért el: a tört heteket kivéve minden héten 2 millió feletti látogató kereste fel a Femina oldalait.

A teljesség igényével a havi összes látogatószámot is kiemeljük, melyben szintén komoly fejlődés látszik. A piacvezető pozíció mellett a második legolvasottabb online weboldal októberben a Femina, közel 3,4 millió olvasóval, mely a belföldi 15+ közönség 55%-át jelenti.

3_2.jpg

* DKT/e.Gemius belföldi valós felhasználó (a DKT 2020. október 1-től bevezetett, új közönségmérése alapján elérhető all device brand adatok). 

** DKT/e.Gemius(belföldi 15+ közönség) – 2020.10 napi átlag RU – all device brand adat

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása