Immáron hatodik alkalommal nyerte el a Femina.hu a magyar márkákat díjazó MagyarBrands elismerést kiváló fogyasztói márka kategóriában.
A 2020-as év sok kihívással járt a magyar márkák számára is, most még fontosabb volt a fogyasztókkal való bizalmi kapcsolat fenntartása, mely tovább építette az elkötelezettséget a hazai brandek iránt. A Femina.hu-nál is ezen értékek mentén folytattuk a munkát a járványhelyzet idején: mértékkel kezeltük a koronavírushoz kapcsolódó híreket, és csak az olvasókat érintő, legfontosabb eseményekről számoltunk be, emellett igyekeztünk olvasóink számára hasznos és valóban segítő tartalmakkal szolgálni a kialakult helyzetre reagálva.
Ezt az olvasók is értékelték, így az év első felében egy hónap kivételével a leglátogatottabb női portál volt Femina.hu oldalunk. Az év második felére is bizalmat szavaztak nekünk olvasóink, és a harmadik negyedévben már a Femina.hu lett a piacvezető site a női online oldalak piacán. (DKT-Gemius, 15+ belföldi közönség, Q3 átlag havi összes olvasó: 3 324 002 RU)