Kreatív bannerhasználat: külföldi kitekintés

Ez a több slide-ból álló, interaktív felület lehetőséget ad az adott termék vagy szolgáltatás kreatív bemutatására. Nézze meg videón, hogyan hozta ki a Revlon a legtöbbet egy egyszerű bannerből!

A legújabb trendeket folyamatosan követve külföldi portálokat is gyakran figyelünk, így találtuk meg a Totalbeauty.com oldalán a lenti videóban látható kreatív bannert is, melyet horizontálisan léptetve, az olvasót különböző videók, látványos reklámszpotok és teljes körű, igényes termékismertetők formájában különböző inpulzusok érik.

A hirdetésben a Revlon kozmetikaipari termékeiről, úgy mint körömlakkok, rúzsok, különböző alapozók és szempillaspirálok, kapnak részletes információkat a látogatók videós szpotok, interakítv leírások és kreatív látványvilág segítségével. Az interakciót teljes mértékben a látogató irányítja, hiszen egérráhúzásra bukkannak elő termékelőnyöket tartalmazó buborékszövegek, váltakoznak a termékkategóriákat bemutató slide-ok és indulnak el a reklámszpotok, ezen megoldások segítségével viszik közelebb a potenciális érdeklődőt a Revlon kozmetikai cikkeihez, vásárlása ösztönözve őket.

Kampányeredményekről sajnos nem tudunk beszámolni, de hiszünk abban, hogy kreatív megoldásokkal egyszerű felületeket használva is fel lehet kelteni a látogatók figyelmét és hatákonyan lehet forgalmat generálni is.

Természetesen a Femina Media portfóliójában is lehetőség van ilyen típusú interaktív hirdetés megjelenítésére, ennek érdekében vegye fel velünk a kapcsolatot a sales@feminamedia.hu e-mail címen.

Címkék: hírek femina media

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.