Az idei ősz nagyon izgalmas időszak volt a Femina életében az üzleti események és rendezvények szempontjából.
Business Days
Szeptemberben szponzorként voltunk jelen az FMCG szektor legjelentősebb konferenciáján, a háromnapos Business Daysen, ahol rendkívül sok hasznos és aktuális információt tudtunk meg az élelmiszeripar helyzetéről, kilátásairól.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy az egyik legnagyobb cél a nők hatékony és mérhető megszólítása, hiszen ők alkotják a háztartási vásárlások döntéshozóinak csoportját is.
Gyógyszerkommunikációs konferencia
A Kreatív magazin által szervezett Gyógyszerkommunikációs Konferencia egy, az élelmiszerszektornál is speciálisabb piacot célzott meg. Általánosságban elmondható, hogy a gyógyszerekre vonatkozó hirdetési lehetőségeket nagyon erősen korlátozzák.
Ahogy Szabó Mariann, a Femina értékesítési vezetője a prezentációjában is kiemelte, a megváltozott fogyasztási szokások miatt interaktív eszközökkel, célzottan kell kommunikálni az egyes márkákat, amire egy konkrét esettanulmányon keresztül megoldást is kínált a jelen lévő cégek számára.
Alapvetően érezhető volt, hogy a gyógyszercégek szeretnének kitörni a klasszikus orvoslátogató alapú kommunikációból, és ehhez olyan hatékony és mérhető megoldásokra is nyitottak, mint az online marketing.
Internet Hungary
Az online szakma egyik legkiemelkedőbb rendezvényén, a háromnapos Internet Hungaryn Rácz Brigitta lapigazgató meghívott előadóként A használhatóság (usabillity) a hirdető és a tartalom szempontjából című kerekasztal beszélgetésen vett részt. Az ötven perces fórumon a tartalom és hirdetés egymást erősítő hatásáról, annak eszközeiről hallhattak a résztvevők.
Az Internet Hungary ideje alatt figyelemfelkeltő játékkal szórakoztattuk a sűrű programban megfáradt résztvevőket. Speciális céllövöldénkben különböző ötletes ajándékokért próbálhattak szerencsét a nagy élvezettel játszó, lelkes jelentkezők. A konferencián ráadásul lehetőségünk nyílt interjút készíteni az esemény főszervezőjével és egyben „szellemi vezetőjével”!
BrandFestival
Az üzleti megjelenések sora itt nem ért véget, hiszen a vállalatok stratégiai és kommunikációs kihívásaival foglalkozó BrandFestivalon a Femina értékesítési vezetője, Szabó Mariann moderálta a gyógyszerkommunikációról szóló szekció kerekasztal-beszélgetését, melyben a kreatív és edukációs hirdetési lehetőségekről volt szó azon szektor számára, amelyet talán a legkeményebben szabályoznak a magyar törvények.
Mozgalmas őszi időszakunkat az ötödik születésnapi partink megrendezésével koronáztuk meg, ahol partnereinkkel együtt buliztuk végig az estét. Képes beszámolónkat a november 3-ai bejegyzésünknél olvashatod.
Üzleti kommunikációs lendületünk a jövőben sem hagy alább, hiszen az a célunk, hogy piaci pozíciónkat tovább erősítsük, és még több gyümölcsöző ügyfélkapcsolatot építsünk ki.