A női portálok januári márkaismertségi adatai

A  januári márkaismertségi kutatás eredményei szerint változatlanul a Nők Lapja Café és a Femina.hu a legismertebb nőknek szóló oldalak a magyar online piacon.

Az NRC Kutató Intézet női portálok spontán ismertségéről készült márkakutatásából kiderül, hogy a 18-75 év közötti nők 33%-a a Femina.hu portált említi arra a kérdésre, hogy milyen női site-okat ismer, azaz minden harmadik nőnek a Femina.hu jut eszébe a nőknek szóló online magazinokkal kapcsolatban.

markaismertseg-januar-spontan.jpgA támogatott ismertségben a Femina.hu-t jóval többen, már a megkérdezettek 64%-a említi, a legtöbben pedig az Nlcafe.hu-t jelölték meg, ami 76%-a a válaszadóknak.

markaismertseg-januar-tamogatott.jpg

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása