Ilyennek képzelünk el egy tipikus Femina.hu-olvasót

femina-olvaso-kreatib.jpg

Novemberben a nőké volt a főszerep a Kreatív magazin friss számában, ahol a nők marketing szakmai helyzetéről, a globális nőkről, és a női lappiacról olvashattunk. Ha már nőkről és a női piacról beszélünk, természetesen a Femina.hu sem maradt ki az összeállításból.

Az Ilyennek látják olvasóikat a női lapok főszerkesztői című cikkben öt mérvadó női print és online lap, köztük a Femina.hu főszerkesztője, Rácz Brigitta is elmesélte, hogy milyennek is látunk egy tipikus Femina.hu olvasót.

Anna

Még sötét volt, a férje aludt. Anna felkelt, bebújt a nyuszis papucsába, és óvatosan, hogy a gyerekek se ébredjenek fel a másik szobában, kisurrant a konyhába. Főzött egy kávét, aztán bekucorodott a kedvenc foteljébe. Végre szombat, végre van fél órája, lássuk, miről ír a Femina. Ekkor felzizegett a mobil, és a kijelzőn megjelent: Anyu

- Boldog 35. szülinapot, kincsem! Tudtam, hogy ébren vagy!

- Köszi, anyu!

- Apáddal arra gondoltunk, hogy azt a Ferrero tortát csinálom meg, ami a Feminán van, és...

- Anyu, azt én küldtem neked!

- Tényleg! És visszük a diplomádat is. Nehogy ezért vonják vissza a kinevezésed. Olyan büszkék vagyunk rád! Mit vigyünk még, életem?

- Semmit, tegnap voltam a piacon. Tamás délre megy értetek Audrey-val.

- Ki az az Audrey?!

- Hát az új kocsi! Én neveztem el! Annyira szeretjük! Kicsi, de kényelmes, és...

- Ja, az Ibiza. Audrey! Jó, hogy nem Marilyn Monroe!

- Anya, leteszem. Nemsokára felébrednek, és még el akarom olvasni a Csuja Imre-interjút, de abban a pakolásban, amit neked is elküldtem, hogy estére te is szép legyél a Femina Klubba, és meg kell néznem a...

- Jó, nekem is mennem kell. Apád turmixgéppel állt neki a rántottának. Imádom, hogy nagyban gondolkodik. Olyan, mint Te.

A női lapok igazi túlélők

Érdekesség még a novemberi számban megjelent összehasonlító táblázat, ahol a női heti- és havilapokat, és a legnagyobb általános tematikájú női weboldalakat állítják egymás mellé. Egyértelműen kitűnik, hogy az online kiadványok elérése lényegesen magasabb, mint a print kiadványoké.

Forrás: Kreatív magazin 2016. novemberi lapszám

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása