Friss rangsor! A női portálok júliusi látogatottsági adatai

noi-korkep-2015-julis.jpg

Minden hónapban megjelenő elemzésünkben objektív képet adunk a női piaci portálok jelenlegi olvasottsági adatairól. Célunk, hogy mindenki számára átfogó elemzést adjunk az erőviszonyokról, és a változásokat is bemutassuk.

A látogatottságoknál multiscreen adatokat vetünk össze, azért, hogy a piac minden nagyobb szereplőjét vizsgálni tudjuk. Ennek oka, hogy több esetben nem ismerünk platformokra bontott olvasottsági számokat, hanem csak multiscreen, azaz minden eszközt magában foglaló eredmények állnak rendelkezésre. A Digitális Közönségmérési Tanács - DKT - ajánlása szerint ahhoz, hogy ezeket össze tudjuk vetni a külön mért oldalak látogatottságával, utóbbiak esetén az egyes eszközök olvasottsági számait összeadhatjuk, mivel jelenleg nincs olyan rendszer, amely szűrni tudja az átfedéseket.

A női portálokkal foglalkozó objektív elemzésünk a DKT által elfogadott mérési rendszer, a Gemius Explorer legfrissebb adatai alapján készült.

A magyarországi 15+ női közönség körében a piacvezető női tartalmi site-ok továbbra is a Femina.hu és az Nlcafé.hu, illetve egyedi látogatókban a Kiskegyed.hu, míg oldalletöltések vizsgálatánál a Life.hu kerül még dobogós helyre multiscreen olvasottsági számok esetén.

Női portálok júliusi látogatottsági eredményei

A magyarországi 15 év felett női közönségből az Nlcafét, a Feminát és a Kiskegyedet olvasták a legtöbben júliusban. Az Nlcafé és a Femina között egyre csökken a különbség a korábbi hónapokhoz képest, és a Kiskegyed és a Life is fej fej mellett halad. Az Nlcafét 911 190-en látogatták, a Feminát 814 460-an, a Kiskegyedet pedig 666 210-en júliusban, ha az összes eszközt vizsgáljuk. A Kiskegyed továbbra is az erős mobil látogatottságnak köszönheti dobogós helyét.

Oldalletöltésekben továbbra is a Femina a piacvezető női portál, ezt követi a Life és az Nlcafé. A júniusi eredményekhez képest a Femina 4,5%-os, a Life pedig 6,4%-os növekedést mutat, míg az Nlcafé oldaltöltése 12,5%-kal csökkent. A Feminát 22 848 840, a Life oldalait 20 698 480 alkalommal tekintették meg, az Nlcafén 16 567 520 megtekintés történt.

Tartalmi oldalak teljes piaca

A magyarországi tartalmi oldalak teljes piacán a 15 év feletti női látogatók esetén júliusban hat oldal ért el 800 ezer feletti egyedi látogatószámot, amelyek az Origo, az Index, az Nlcafé, a Hír24 - amely azóta 24.hu lett -, az Időkép.hu és a Femina.hu.

Az oldalletöltéseket vizsgálva egyértelműen az Index és az Origo a piacvezetők a magyarországi tartalmi site-ok piacán, de mellettük az első ötben szerepel a Femina.hu is, egyetlen női tartalmi portálként.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása